Ezúttal 5 olyan tippet mutatok Neked az esküvői ceremóniával kapcsolatban, ami elsőre nem tűnhet túl nagy jelentőségűnek, de hidd el a végeredményben ezeknek az apróságoknak is óriási szerepe van.

Gyakran látni szuperrészletesen megszervezett esküvőket, de látni olyat is, ami ennek ellenére egy komplett bakiparádé… Ezek persze nem feltétlenül látványos bakik, mintha a bevonuláskor orra esnél, de Te biztosan észre fogod venni, hogy valami nem stimmel és néhány vendég is. Ez pedig pont elég. Nézzünk hát meg 5 olyan részletkérdést, amelyek figyelembe vételével nyugodt lehetsz!

Ismerd meg, aki megnyomja a gombot!

Ha már tudod, milyen zenéket szeretnétek hallani a szertartáson – ehhez segítséget itt találhatsz  – egyeztesd, hogy ki fogja szolgáltatni a zenét a ceremónián. Dönthettek úgy, hogy a DJ / zenekar, de sok helyszín maga is rendelkezik felszereléssel és személyzettel mindehhez. Küldd el a választott zenéket digitálisan (a megfelelő névvel ellátva) és vidd is magaddal 2 pendrive-on ezeket! A szertartás előtt az egyiket add oda annak az embernek, aki a szertartás kezdetén MEGNYOMJA a gombot, vagyis elindítja a zenéket és kérd meg, hogy próbálja meg lejátszani azokat. A másik pendrive-ot pedig add oda valakinek az első sorból, végszükség esetére.

Tanúk nélkül nincs esküvő!

Amikor az anyakönyvvezetőnél bejelentettétek a házassági szándékotokat, a Ti igazolványaitokat már leellenőrizte. Ettől függetlenül ne legyenek nagyon messzire ezek sem, de végképp a tanúké! Azokat ugyanis a szertartás előtt az anyakönyvvezetőnek ellenőriznie kell. A tanúk igazolványa legyen érvényes, különben nem fogadják el!

Érkezzetek időben!

A hétköznapi esküvők időpontjának meghatározásánál a csúcsforgalomra mindig figyelni kell. Péntek délutáni esküvőkön rendszeres az emiatti csúszás… A késve érkezők nem az anyakönyvvezetővel, hanem a többi párral szúrnak ki, hiszen ezután minden kezdési időpont csúszni fog. Mivel minden násznépben vannak notórius késők, érdemes a meghívóban fél órával korábbi kezdési időpontot megjelölni, így biztosan mindenki odaér a szertartásra.

NO PHOTO!

A ceremóniamester/vőfély a szertartás kezdete előtt hívja fel a figyelmet a telefonok elnémítására, és udvariasan kérje meg a fotózni, videózni vágyó családtagokat, hogy a szertartáson ne akadályozzák az erre felkért szakembereket.

Ajándékok csak ésszel...

A szülőköszöntő csokor ne legyen hatalmas, ne küszködjenek vele se az anyukák, se az anyakönyvvezető. A köszöntés alkalmával ne egyszerre menjetek oda a szüleitekhez, hanem külön-külön (lehet párban is), hiszen a fotók is így készülnek majd el, és számotokra is fontos, hogy minden momentumról legyen maradandó emléketek.

Ha szeretnéd magad még jobban beleásni az esküvők világába, van még itt egy csomó hasznos cikk az oldalon. De ha úgy gondolod, hogy elkelne egy kicsit több segítség is, nyugodtan hívj fel. Ha még gondolkodsz, érdemes ezt átnézned

Vas Noémi esküvőszervező

A NOYA Wedding alapító tulajdonosa vagyok, esküvőszervező, tanácsadó. Olyan pároknak segítek felkészülni az esküvőjükre, akiknek fontos, hogy az esküvő ne csak a külsőségekről szóljon, hanem egy valódi lelki lépcsőfok is legyen a boldog házasságukhoz vezető úton. Ebben segítek Neked is a cikkek, tanácsadások és a részleges vagy komplett esküvőszervezés által! Tarts velem!

Kapcsolódó cikkek:

13 tipp forró nyári esküvőre

13 tipp forró nyári esküvőre

Csodálatos dolog a nyári esküvő! Azonban ahhoz, hogy a forróság inkább fokozza, mint elfojtsa a hangulatot, érdemes néhány alapvető dologra gondolnod!

bővebben
Esküvői tippekből sosem elég

Kövesd a NOYA Weddinget: