Általános Szerződési Feltételek
Az Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban „ÁSZF”) tartalmazzák a Vas Noémi E.V., mint szolgáltató (“Szolgáltató”) által üzemeltetett www.noyawedding.hu oldal és aloldalai használatára vonatkozó általános szerződési feltételeket. Eltérő írásos megállapodás hiányában a jelen ÁSZF vonatkozik a weboldalon a Szolgáltató által tett ajánlatokra, az általuk teljesített szolgáltatásokra, rendezvényekre, tréningekre.
A szerződés a felek között akkor jön létre, amikor egy Látogató a Szolgáltató bármely szolgáltatására feliratkozik, jelentkezik. Ezen szerződés attól a pillanattól kezdve érvényes a felekre, hogy a Látogató a weboldalon adatait kitölti és elküldi jelentkezését, – ezzel a Látogató Megrendelővé válik (továbbiakban “Megrendelő”) – amelyre a távollévők között megkötött szerződés (17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet) szabályai vonatkoznak. A megrendelő a jelentkezés elküldésével tudomásul veszi és elfogadja az itt leírt Általános Szerződési Feltételeket.
Ezen feltételek az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény 5. §. (1) bekezdése szerinti általános szerződési feltételeknek minősülnek, továbbá a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet rendelkezéseinek megfelelő tájékoztatást, szabályozást tartalmaznak. A jelen Általános Szerződési Feltételek bizonyos rendelkezései kizárólag a Látógatóként eljáró Résztvevőkre vonatkoznak.
Kérjük, hogy csak akkor vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre (nem minősül írásba foglalt szerződésnek), magatartási kódexre nem utal.
A szolgáltató adatai
- Név: NOYA Wedding (Vas Noémi E.V.)
- Székhely: 1161 Budapest, Nefelejcs utca 5. 1/6
- Levélcíme: 1161 Budapest, Nefelejcs utca 5. 1/6
- A szolgáltató elérhetősége, az igénybe vevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló, rendszeresen használt elektronikus levelezési címe: vas.noemi@noyawedding.hu
- Telefonszám: +36 30 418 5899
- Szerződés nyelve: magyar
Alapvető rendelkezések
1. A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Btk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.
2. A jelen Szabályzat 2023. március 1. napjától hatályos és visszavonásig hatályban marad. A Szolgáltató jogosult egyoldalúan módosítani a Szabályzatot. A módosításokat a Szolgáltató azok hatályba lépése előtt 11 (tizenegy) nappal a weboldalakon közzéteszi. Felhasználók/Megrendelők a weboldalak használatával elfogadják, hogy rájuk nézve a weboldalak használatával kapcsolatos valamennyi szabályozás automatikusan érvényes.)
3. Felhasználó/Megrendelő, amennyiben belép a Szolgáltató által üzemeltetett weboldalra/honlapra, vagy annak tartalmát bármilyen módon olvassa – akkor is, ha nem regisztrált felhasználója a weboldalnak/honlapnak, a Szabályzatban foglaltakat magára nézve kötelezőnek ismeri el. Amennyiben a Felhasználó/Megrendelő nem fogadja el a feltételeket, nem jogosult a weboldal tartalmának megtekintésére. Szolgáltató fenntart magának minden jogot a weboldal/honlap, annak bármely részlete és az azon megjelenő tartalmak, valamint a weboldal terjesztésének tekintetében. Tilos a weboldalon/honlapon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül.)
Adatkezelési rendelkezések
4. A NOYA Wedding adatkezelési szabályzata elérhető ide kattintva.
Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre
5. A honlapon feltüntetett árak a megrendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyek a honlapon a szolgáltatások mellett találhatók. Az oldalon feltüntetett árak az ÁFÁ-t tartalmazzák és forintban értendők.
6. A megjelenített szolgáltatások kizárólag online rendelhetők meg.
7. A honlapon Szolgáltató részletesen feltünteti a szolgáltatás nevét, leírását.
Rendelés menete, árak, díjfizetés
8. A weboldalon elérhető szolgáltatások köre személyes és online konzultációkat, eseményeket és szervezési szolgáltatásokat tartalmaz. A megrendelhető konzultációk, események és szolgáltatások tekintetében, a weboldalainkon előhívhatók annak részletei és a megrendelési információk. Itt a Látogató megtalálja az szolgáltatás ismertetőjét, az árakat, esetenként akciós árakat.
9. A látogató az oldalon található időpontfoglaló űrlap kitöltésével jelentkezhet a szolgáltatás igénybevételére. A kötelezően kitöltendő mezők kitöltésének elmulasztása esetén, erre vonatkozó felhívás jelenik meg az adott mező alatt. Az utolsó adatmezőben a Jelentkezőnek lehetősége van kiválasztani és kérni, hogy a jelentkezéssel egy időben feliratkozzon a Szolgáltató hírlevelére. A jelentkezés elküldésével a Jelentkező elfogadja jelen ÁSZF-et és egy automatikus visszaigazoló e-mail üzenetet kap az általa megadott e-mail címre a foglalásról, majd a foglalás megerősítését követően, 48 órán belül a foglalás jóváhagyásáról. A Szolgáltató a teljesítés megkezdését megelőzően 24 órával megadja a lehetőséget az időpont lemondására, melynek alapján a Jelentkezőnek fizetési kötelezettsége sem keletkezik.
10. Tanácsadási szolgáltatások esetén a jóváhagyó e-mailben Szolgáltató bekéri a Megrendelő számlázási adatait, amelyet a Megrendelőnek legkésőbb a Szolgáltatás nyújtásának kezdetéig át kell küldenie a Szolgáltató részére. Szervezési szolgáltatások esetén a szolgáltatás megrendelése szerződéskötéssel történik.
11. A fizetés minden esetben banki átutalással történik. Tanácsadási szolgáltatás esetén legkésőbb a szolgáltatás igénybevételét követő 24 órán belüli határidővel, szervezési szolgáltatások esetén a szerződésben meghatározott módon és határidőn belül. A szolgáltatások aktuális díjáról, kedvezményekről a Látogató a szolgáltatáshoz kapcsolódó weboldalakon tájékozódhat.
12. A Szolgáltató a szolgáltatásaival kapcsolatos számlaadási kötelezettségét elektronikus számlával teljesíti. A számlát a Megrendelő által megadott számlázási adatok alapján számlázza ki, majd elektronikus úton juttatja el a Megrendelő részére. A számla elektronikusan érvényes, így megfelel az áfa törtvényben és egyéb rendeletben foglalt törvényi előírásoknak. Papír alapú számlát a Szolgáltató csak akkor állít ki, ha a Megrendelő ezt a Szolgáltató felé kérés formájában előzetesen jelzi telefonon vagy e-mail üzenetben.
13. Ha Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, köteles erről Felhasználót haladéktalanul tájékoztatni, valamint Felhasználó által fizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb harminc napon belül visszatéríteni. E kötelezettség teljesítése a Szolgáltatót nem mentesíti szerződésszegése egyéb következményei alól.
Elállás joga
14. A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet értelmében a fogyasztó indoklás nélkül elállhat a vásárlástól a kézhezvételtől (termék átvételétől) számított 14 napon belül, illetőleg szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetén a szerződés teljesítése megkezdődésétől számított 14 napon belül felmondhatja a vonatkozó szerződést. Fogyasztó elállási / felmondási jogát az erre vonatkozó egyértelmű írásbeli nyilatkozat vagy a hivatkozott Kormány rendelet 2. számú mellékletében található nyilatkozatminta felhasználásával, kizárólag e-mailben (hello@noyawedding.hu) gyakorolhatja. Nem illeti meg elállási jog a fogyasztót olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a Szolgáltató a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állított elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen fogyasztó személyére szabtak. A már teljesített szolgáltatás (konzultáció, tanácsadás, tréning, tanfolyam, workshop, szervezési szolgáltatás) díja utólag vissza nem igényelhető.
Garancia, jótállás
15. Az oldalon megvásárolható szolgáltatásokra a Szolgáltató szolgáltatásonként eltérő garanciát vállal, melynek részleteit az adott szolgáltatáshoz kapcsolódó aloldal tartalmazza.
Panaszkezelés
16. A panaszügyintézés a hello@noyawedding.hu e-mail címen keresztül vagy telefonos megkeresés alapján történik. A panaszok megválaszolását és lehetőség szerinti orvoslását a Szolgáltató igyekszik a lehető leggyorsabban megtenni, de legkésőbb 14 napon belül.
Vegyes rendelkezések
17. Szolgáltató és Felhasználó vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni. Felhasználó és a Szolgáltató a jelen Szabályzat hatálya alá tartozó, megegyezéssel 30 (harminc) naptári nap alatt nem rendezhető esetleges jogvitákra nézve kikötik a Pesti Központi Kerületi Bíróság illetékességét.
Budapest, 2023.01.01.